Wieczorem biorę książkę z półki,
za oknem cicho wiatr szeleści.
Stronice książki - przyjaciółki
przeróżne prawią opowieści.
Czesław Janczarski "Nad Książką"przeróżne prawią opowieści.
Zaczynamy, popatrzcie jak powstaje książka? Przeczytajcie w podręczniku kartkę w pamiętnika s.60
i zastanówcie się: Czym jest dla ciebie książka?
Przepiszcie do zeszytu fragment wiersza, który rozpoczyna ten post i odpowiedzcie na to pytanie w kilku zdaniach.
Wybrałam animację poklatkową, bo na informatyce nauczycie się robić animację w Scratch.
Nie jest to wcale takie trudne. Historię animacji i sposób jej tworzenia możecie poznać TU
Poproście wieczorem mamę lub tatę, aby opowiedzieli Wam o swojej ulubionej książce z dzieciństwa, do której chętnie wracają jako ludzie dorośli.
Może przeczytacie wspólnie jej fragment przed pójściem spać?
Może przeczytacie wspólnie jej fragment przed pójściem spać?
Czas na powtórki.
Przypomnijcie sobie rodzaje zdań FILM , skorzystajcie z planszy i wykonajcie ćwiczenie 5 s. 61.
Teraz sprawdźcie swoje umiejętności skracania i rozwijania zdań.
Pisownię wyrazów z przeczeniem nie i rozwijanie zdań poćwiczcie TU i TU
W obu prezentacjach pomińcie pracę w ćwiczeniach, bo pracujemy na innych podręcznikach. Zwróćcie uwagę na swoje wyniki.
Teraz zastanów się nad dzisiejszą lekcją, nad swoją pracą, zaangażowaniem.
Czy wszystko potrafisz?
Co dała ci dzisiejsza lekcja?
Uzupełnij zdania i napisz je w zeszycie OK:
Uzupełnij zdania i napisz je w zeszycie OK:
Na zajęciach osiągnąłem/osiągnęłam sukces, bo… Muszę pamiętać, aby…
Zdjęcie z OK zeszytu prześlijcie do poniedziałku na Class Dojo.Chętnie przeczytam, co napisaliście.
Zobaczę jak rozplanowaliście stronę, jakie wykonaliście rysunki.
Teraz nagroda - popatrz, posłuchaj, pomyśl!
Miłego weekendu. Wyjdźcie na rower, poćwiczcie skoki, skłony.
W przyszłym tygodniu zrobimy test sprawności.